Cele mai noi locomotive din Romania pot tracta tonaje cu 50% mai mari decat locomotivele din dotarea CFR

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 28.01.2011   |   
1 comentarii

eurorunner_lPentru prima data, trenurile de marfa care circula pe caile ferate din Romania sunt tractate de locomotive mai noi si mai performante decat cele pentru trenurile de pasageri. Recent, Cargo Trans Vagon SA a achizitionat doua locomotive EuroRunner noi-noute, cu tot cu pachetul de servicii de mentenanta care vor fi asigurate de o companie romaneasca.

 

Locomotivele Siemens EuroRunner sunt cele mai silentioase locomotive diesel electrice din lume, la ora actuala. In prezent, aceste locomotive opereaza atat in Europa cat si in Asia, in tari precum Austria, Germania, Luxemburg si China.

 

Cargo Trans Vagon SA a achizitionat cel mai silentios model de locomotiva diesel electrica din lume, care poate atinge viteza maxima de 140 km/h si tracteaza cu 50% ai mult decat locomotivele obisnuite, cu un motor diesel de 2.000 kW.

 

Cum franarile tari si dese nu-s o raritate prin peisajul feroviar romanesc, inginerii de la Siemens Mobility au prevazut cele doua locomotive EuroRunner ER20 BF cu frane electrodinamice, care se pot incarca atat de la bateriile speciale montate in garnitura, cat si de la captatorii de inalta capacitate.

 

In 2009, Siemens a mai livrat catre Cargo Trans Vagon SA doua locomotive electrice de tip ES64F4 (EuroSprinter). Fiecare poate atinge o viteza maxima de 140km/h pe caile ferate din Romania. Insa, cu anumite modificari in blocul motor, ar putea ajunge pana la o viteza maxima de 230 km/h, cu tot cu vagoanele tractate.

Comentarii

Tweets that mention Cele mai noi locomotive din Romania pot tracta tonaje cu 50% mai mari decat locomotivele din dotarea CFR « HitechPedia -- Topsy.com

[...] This post was mentioned on Twitter by Andrei Rizescu, HitechPedia. HitechPedia said: Cele mai noi locomotive din Romania pot tracta tonaje cu 50% mai mari decat locomotivele din dotarea CFR http://bit.ly/gMl8B4 #economie [...]

31.01.2011

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite