Electric Viktoria a revenit pe strazile din Berlin

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 06.05.2010   |   
0 comentarii

Die Pionierin der Elektromobilität zurück am historischen OrtBerlin, 1905. Trasuri, masini Daimler, cate un Mercedes nou-nout sau aparute pe piata de cel mult patru ani, lume grabita. In Berlinul inceputului de secol XX, nici Daimler si nici Mercedes nu erau atractia soselelor. Ci Electric Viktoria, prima masina electrica care a circulat pe strazile din Germania, in mod cotidian.

 

Fabricata de Siemens, Electric Viktoria putea sa circule cu o viteza maxima de 30 km/h si cu bateria incarcata 100% avea o autonomie de 80 de kilometri. Element esential in ingineria nemteasca de la acele vremuri, aceasta prima masina electrica fabricata de Siemens a devenit cunoscuta si pentru rolul ei de taxi de lux pentru cele mai scumpe hoteluri berlineze.

 

Saptamana aceasta, la 105 ani dupa surprinzatoarea aparitie, Electric Viktoria s-a intors pe strazile din Berlin, la fel de somptuoasa ca si altadata. Modelul reconditionat de Hubert Drescher Karosseriebrau a starnit senzatie printre berlinezi si turistii aflati la fata locului, amintind de istoria deosebita pe care tehnologiile eco-friendly o au in Germania.

 

Electric Viktoria a fost urmata indeaproape de cea mai noua bijuterie pe patru roti motorizata 100% electric de Siemens – eRuf Stormster. Construit pe o platforma Porsche Cayenne, Stormster poate atinge 100 km/h in 9 secunde, gratie motorului puternic de 367 CP de sub capota.

 

 

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite