In vizita la Puma. Sau cum se fabrica performanta

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 09.05.2011   |   
0 comentarii

2011_05_09 Puma FactoryViteza, inovatie, stil, performanta, tehnologie avansata, prestigiu, accesibilitate. Iata doar cateva dintre atributele unor accesorii vestimentare sport, destinate publicului larg si atletilor profesionisti, deopotriva. De peste 87 de ani, fabrica de articole sportive Gebruder Dassler Schufabrik intemeiata de fratii Adolf si Rudolf Dassler a lansat pe piata milioane de perechi de pantofi care au incorporate toate caracteristicile mentionate mai devreme.

 

Datorita unor neintelegeri intre cei doi, fiecare si-a dezvoltat afacerea proprie. Astfel, noua fabrica infiintata de Adolf Dassler a devenit Adidas. Iar Gebruder Dassler Schufabrik a continuat sub brandul Puma. In ziua de astazi, fabrica si totodata sediul central Puma din Herzogenaurach (Germania) este una dintre cele mai avansate constructii industriale din lume, in privinta eficientei energetice si a masurilor luate pentru protectia mediului inconjurator.

 

Concret, necesarul de electricitate al cladirii este asigurat de panourile fotovoltaice de pe acoperis si fatade, podeaua este incalzita, iar fiecare spatiu de lucru interior beneficiaza de sistem dedicat de climatizare si control. Suplimentar, eficenta energetica a fabricii din Herzogenaurach se bazeaza atat pe coordonarea dintre solutiile energetice implementate, cat si pe conditiile de luminozitate naturala.

 

Secretul fabricii Puma se numeste Desigo si reprezinta, de fapt, un sistem de automatizare a facilitatilor din cladiri. Aici intra managementul intelligent al energiei, functii de economisire a energiei consumate, solutii de climatizare si energetice modulare, precum si o interfata de control accesibila.

 

De exemplu, atunci cand temperatura exterioara depaseste 12 grade Celsius, incalzirea este automat oprita. Cand senzorii din birouri fie detecteaza lumina naturala, fie lipsa personalului intr-un anumit interval de timp, lumina este inchisa. Tot automat. Ceea ce face ca economiile realizate din gestionarea inteligenta a consumului sa fie, la randul lor, substantiale.

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite