Masina care se incarca de la soare intra in productie de serie!

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 24.08.2010   |   
0 comentarii

2010_08_24 Fisker Karma_1Vara e pe sfarsite si criza financiara devine o motivatie tot mai buna sa punem actiunile pe care le desfasuram, sub semnul eficientei. Deja suntem sceptici in privinta consumului si, implicit, a cheltuielilor lunare pe care le avem, ne gandim de mai multe ori inainte sa facem un credit si, de fiecare data cand suntem pusi in fata unei decizii cu costuri substantiale, cautam justificarea unei investitii pe termen lung. Intr-o buna zi, va veni vremea ca si noi sa calculam mai atent ofertele auto nu neaparat in functie de cine/ce dealer auto mai lasa din pret in programul “Rabla”, ci in concordanta cu nevoile noastre curente.

 

Fisker, un brand nou pe piata auto mondiala, se pregateste intens pentru a veni pe piata chibzuitilor cu un statut social privilegiat, cu o limuzina menita sa satisfaca atat gusturi exigente, cat mai ales cererea tot mai mare pentru investitii responsabile. Modelul in cauza se cheama Fisker Karma si e propulsat de un motor Ecotec turboalimentat, impreuna cu doua motoare electrice. O solutie hibrid deloc noua pe piata auto, dar care promite niste avantaje tehnologice de prima mana. Cum ar fi o autonomie de 480 km. Sau un consum mediu de numai 2,4 litri de combustibil la 100 km. Sau o acceleratie de la 0 la 120 km/h in 5,8 secunde. Toate acestea, in cele mai bune conditii de confort atat pentru sofer, cat si pentru ceilalti 3 pasageri din habitaclu.

 

Ar mai fi ceva! Orice constructor auto care isi respecta clientii nu uita sa-i delecteze pe viitorii posesori ai masinilor pe care le fabrica, fie cu niste gadgeturi electronice, fie cu o suita de dispozitive multimedia perfecta pentru a-i face pe melomanii inraiti sa-si roada unghiile de invidie! Este si cazul limuzinei Fisker Karma, care beneficiaza standard de o linie audio de exceptie! Schepsisul e ca nu consuma din baterii! Ci din panoul solar care a fost montat de constructor, chiar pe capota. Produce 0,5 kWh pe zi si, impreuna cu panourile fotovoltaice pentru acasa pe care Fisker le pune la dispozitia clientilor, la pachet cu masina, reprezinta una dintre cele mai bune solutii de alimentare a masinii pe care un fabricant auto le poate oferi in prezent.

 

Fisker Karma urmeaza sa fie construit de anul viitor, in productie de serie, intr-o fabrica din Finlanda. Pana atunci ai timp sa te gandesti bine ce faci cu banii de la 6/49 pe care nu i-ai castigat inca, ori cu averea inca nemostenita la care speri. Limuzina va costa in jur de 100.000 de euro. Scumpa, dar isi merita banii. Gandeste-te!

 

2010_08_24 Fisker Karma_2

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite