Rolls-Royce – un brand global

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 23.11.2009   |   
3 comentarii

2009_11_20_Efectele_globalizarii_Rolls-Royce_o_companie_globalaDe la prima aparitie pe strada, in 1904, pana in prezent, niciun model fabricat de Rolls-Royce n-a fost vazut. Dar mai degraba admirat! Pentru dimensiunile impozante, puterea motorului, tapiteriile din piele, interioarele luxoase, finisajele unice si toate celelalte detalii pentru care o astfel de limuzina a facut din celebra sigla o legenda vie.

 

Pentru unii, Rolls-Royce este un brand sinonim luxului pe patru roti. Insa pentru specialistii din aviatie si industria de shipping, Rolls-Royce inseamna motoare puternice, durabile si, nu in ultimul rand, incredere in produse de calitate.

 

Dupa transformarea segmentului de productie auto dintr-un etalon britanic, intr-o companie globala, Rolls-Royce si-a extins si portofoliul de supplier pentru santierele navale, stabilind Rolls-Royce Marine in Singapore.

 

Activ in industria navala din Singapore de peste 30 de ani, Rolls-Royce a marit numarul angajatilor la 8.000, devenind astfel o forta propulsoare pentru navele comerciale, precum si flotele militare din zona Asia-Pacific.

 

Desi operatiunile de management pentru productia de nave sunt gestionate din SUA, iar cele pentru motoarele de submarine – din Marea Britanie, planurile de dezvoltare ale Rolls-Royce pentru spatiul asiatic includ si amplasarea in noul Seletar Aerospace Park in Singapore, a principalelor linii de asamblare si spatiile de testare pentru motoarele destinate aeronavelor de pasageri.  

 

In acest fel, noua harta Rolls-Royce va cuprinde din 2010 locatii cheie in SUA, Marea Britanie, tarile scandinave, Coreea de Sud si China, consolidandu-si baza tehnologica si de management pentru a furniza motoare de calitate pentru mijloacele de transport terestre, aeriene si navale din intreaga lume.

Comentarii

marius bucea

Nu vad legatura dintre rolls royce si un blog de tehnologie VERDE. Sunt, daca nu ma insel, principalul producator de motoare cu reactie pentru avioanele de transport calatori, la randul lor una dintre cele mai poluante metode de a calatori. Iar din articol nici nu aflu de vreun break-through in tehnologie, nu ca as fi auzit de asa ceva din partea rolls royce. Nu imi ramane decat sa admir “dimensiunile impozante, puterea motorului, tapiteriile din piele, interioarele luxoase, finisajele unice si toate celelalte detalii”

10.12.2009

Hitechpedia

Excelenta profesionala de multe ori depaseste sfera luxului, servind deja nevoi pe diverse ramuri industriale. Decizia Rolls-Royce de extindere e cat se poate de naturala, daca tinem cont de faptul ca produce si motoare pentru transport naval si aerian)

23.11.2009

Tatiana Iurco

Imperial choice ….!

23.11.2009

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite