Siemens Inspiro. Metroul cu design BMW intra in circulatie la Varsovia. Vezi FOTO!

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 25.01.2012   |   
0 comentarii

tramvaiul InspiroAre sase vagoane, o greutate de numai sase tone, este 95% reciclabil si a fost desenat de BMW. E vorba despre Inspiro, noul model de metrou lansat de inginerii de la Siemens Mobility. Garnitura foloseste mai putina electricitate si poate transporta mai multi pasageri decat generatiile anterioare de metrouri, folosind cele mai noi tehnologii in domeniul transportului public feroviar urban.

 

Spuneam mai devreme ca greutatea totala a trenului subteran e de sase tone. Compara fie si cu un tramvai RATB de pe ruta 41, a carui greutate, fara pasageri, ajunge la 32 de tone si ai sa sesizezi diferenta.

 

Cum s-a ajuns la aceasta suplete tehnologica? In primul rand, partea frontala care include elementele pentru cuplarea vagoanelor intre ele are cu 500 de kilograme mai putin decat la alte vagoane, pentru ca dispune de profiluri din aluminiu.

 

Totodata, mai multe componente sunt de-acum multifunctionale. Plafonul serveste si ca spatiu pentru cabluri. Podeaua fabricata din pluta si aluminiu reduce nivelul zgomotului din interior si este un bun izolator termic. Iar sistemele de ventilatie sunt facute numai din material textil.

 

Siemens auf der UITP 2011: Elektrischer Mobilität gehört die Z

 

Primele garnituri Inspiro care vor intra in circulatie sunt in numar de 35 si urmeaza sa fie livrate in Varsovia, in toamna acestui an. Dupa durata de viata de 40 de ani, toate pot fi reciclate cu usurinta de catre operatorul care le are in exploatare.

 

Siemens auf der UITP 2011: Elektrischer Mobilität gehört die Z

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite