poza1

Tina Kirner, ambasadorul roz in 10 tari, privind detectarea timpurie a cancerului mamar

Autor: Hitechpedia   |   
Data: 22.10.2012   |   
0 comentarii

Cum poti atrage atentia femeilor care trec pe strada, cu privire la necesitatea efectuarea analizelor pentru detectarea din timp a cancerului mamar? Iata o solutie eficienta: colorezi străzile in roz. Rolul principal in campania ‘Turn your city pink!’ promovata de Siemens l-a avut abasadorul roz, Tina Kirner.

Tanara de 27 de ani a calatorit prin zece tari in numai patru luni, promovand un stil de viata sanatos, precum si mesajul privind importanta efectuarii de catre femei a screening-ului mamar.

In turneul ei prin Olanda, Danemarca, Spania, Singapore, Africa de Sud, Australia, SUA, Columbia, Chile si Brazilia, Tina a facut peste 10.000 de fotografii cu toti participantii la campania initiate de Siemens. Mai mult, ea le-a vorbit femeilor intalnite despre factorii de risc care duc la aparitia cancerului mamar si motivele pentru care detectarea timpurie a acestei afectiuni oncologice este atat de importanta.

Pentru ca actiunea sa fie completa, fiecare inscriere pe site-ul campaniei e recompensata de Siemens cu cate o donatie de 5 dolari catre o organizatie care protejeaza drepturile femeilor care sufera de cancer mamar.

Comentariul tau

Email-ul tau nu va fi publicat. Numele si email-ul sunt obligatorii.

trimite